• Lorem ipsum

Reparatie tarieven en voorwaarden

  • bij de reparatie wordt er uitgegaan van de stroring/melding, die door de klant wordt doorgegeven
  • ons starttarief is €45.- voor de regio Zwolle, buiten deze regio worden andere tarieven gehanteerd (neem telefonisch contact met ons op voor uw tarief).
  • In ons starttarief zijn de eerste 10 min inbegrepen, hierna is het tarief €1.- per 1 minuut.
  • Als de reparatie onmogelijk is, of te duur, dan wordt alleen het starttarief van €45.- berekend. Er word een mogelijkheid aangeboden om een deel van deze kosten terug te krijgen door een nieuw apparaat bij ons aan te schaffen.
  • Bij een reparatie worden nieuwe onderdelen gebruikt, tenzij anders is overlegd
  • Geplaatste onderdelen kunnen NIET RETOUR worden genomen.
  • Als blijkt, dat er onderdelen besteld moeten worden, dan krijgt u voorafgaand een tijdsindicatie over de vermoedelijke leveringsduur van het onderdeel
  • Wij geven 3 maanden garantie op uitgevoerde en nieuw gebruikte onderdelen, tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt
  • Allen prijzen zijn inc. 21% BTW
  • Betaling contant of pinnen

 

Neem vrijblijvend contact met ons op. Klik hier

het is ook mogelijk om via whatsapp contact

op te nemen door op symbool te klikken

 

Garantie

Bij reparaties wordt uitgegaan van de klachten die bij de reparatieaanvraag zijn omschreven.

Het bedrijf geeft na het voltooien van de reparatie een garantie van 3 maanden op de reparatie. Deze garantietermijn
gaat in op het moment van afgifte van het product aan de klant. Op schoonmaak- cq onderhoudsbeurten, alsmede
op reparaties verricht aan producten met bliksem-, water- of vochtschade wordt geen garantie gegeven, tenzij op de reparatieaanvraag uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.

Wanneer binnen 3 maanden na afgifte van het gerepareerde product de klachten genoemd in artikel 2 terugkeren, doet het bedrijf een opgave van de prijs voor een nieuwe reparatie.
Bij dezelfde oorzaak van de klacht worden alleen die onderdelen en arbeid die bij de vorige reparatie niet zijn vervangen in rekening gebracht. Indien blijkt dat de oorzaak van de klacht een andere is dan die bij de vorige reparatie, dan worden de kosten van de nieuwe reparatie aan de klant doorberekend. Het hiervoor bepaalde in dit artikel is niet van toepassing voor zover de klant aanspraak kan maken op ontbinding van de overeenkomst in geval van een ernstige tekortkoming bij een eerdere reparatie. Na hernieuwde reparatie gaat de garantie opnieuw in.